Difrnce DIT7050 kids 7 inch / roze

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Difrnce DIT7050 kids 7 inch / roze op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,2

rsds 09-01-2014

Tab niet vooruit te branden zeer langzaam vaak reageerd het scherm niet op aanraken na 10x ergens op gedrukt te hebben maar weer opnieuw opstarten dus een waardeloos ding

ohulscher 09-06-2013

Zoals bij meer reviews die ik hier lees kon ik na 1 dag de tablet niet meer opstarten en kreeg ik alleen nog het Android poppetje in beeld. Hopelijk krijg ik mijn geld nog terug bij Kijkshop

ohulscher 10-06-2013

Kijkshop weigert de tablet terug te nemen, je kunt een nummer bellen en dan wordt hij gerepareerd. Maar het lijkt mij dat als hij nu vastloopt, hij dat vast ook wel gaat doen in de komende jaren dus ik zit nu met een tablet waar ik niks mee kan.

camps 07-05-2013

Mooie tablet. Handzaam en er zit zelfs een kunststof stootrand bij. Werkt prima en ook best wel snel.

Maikel999 06-02-2013

Erg slecht product, na het opladen niet meer opstarten alleen nog een android poppetje in beeld, ik dacht ach dat kan gebeuren. Ben terug gegaan naar de Kijkshop en zonder problemen een nieuwe gehad. We besloten er ook nog een voor onze zoon te kopen dus hadden er nu twee. Eenmaal thuis beide getest en aan de oplader, na 6 uur losgekoppeld en de roze weer niet opstarten en de blauwe goed. Volgende dag 2 uur bezig geweest met allerlei knoppen combinaties en tips van internet omdat ik het zo lullig vond voor mn dochtertje dat haar verjaars kado het weer niet deed, uiteindelijk weer aan de gang gekregen, bij de blauwe begon na 3 dagen het zeer kwetsbare laadstekkertje te haperen en 2 dagen daar na ook die van de roze terwijl ze er niet mee spelen als hij aan de lader hangt. Een week daarna weer shit want nu bleef bij de blauwe het android poppetje dansend in beeld, ik heb de importeur via Facebook gesproken en die beloofde de software op te sturen als ik contact opnam, dit geprobeerd voor €0,15 cent per minuut maar hier wordt niet opgenomen op mail werdt een week later gereageerd met sorry dit is niet mogelijk, dan moest ik hem even terug sturen en 2 weken wachten. Toen vroeg ik of ik niet even langs kon komen met de tablets in Woerden waar ze gevestigd zijn maar dit was ook niet mogelijk. Ik was het helemaal zat en ben terug gegaan naar de Kijkshop en daar mag je normaal je tablets niet terug brengen en geld terug krijgen maar ze zeiden gelijk dat de Tablets van Difrnce onder code 10 vallen en dat ze wel het geld terug mochten geven, dit zegt mij genoeg.
Mensen als je geen teleurgestelde kindjes wilt kun je beter een Qware kopen voor 10 euro meer dan deze troep van de Firma Difrnce. Ik hoop dat ik iedereen een hoop ellende met deze troep kan besparen.

patricialukje 09-02-2013

Hoe herkenbaar, precies hetzelfde probleem en als je hem dan eindelijk opgestart hebt kom je in de instellingen en loopt ie daar wel weer vast. Of als het opstarten niet wil lukken krijg je de melding "encrypty mislukt" als je deze melding krijgt en het was je gelukt om al iets te installeren kun je weer opnieuw want met deze melding ben alles weer kwijt. Inmiddels al de derde tablet voor mijn dochter is twee weken goed geweest....maar helaas begint nu alweer........

Maar nu u zegt dat dit onder code 10 valt ga ik dus weer terug kijken of dit hier ook het geval is...

Jade2009 09-02-2013

Uhm... gisteren wilde ik de tablet van mijn dochter aanzetten, maar hij startte niet op. Ik kreeg inderdaad ook het blauwe android poppetje, maar zelfs die danste niet.. hij liep vast en ik kreeg hem daarom ook niet meer uit..
eninge wat ik kon was wachten tot de accu leeg was. Daarna wilde ik hem opladen, maar hij doet nu helemaal niets meer.. Ik heb dfrnce gemailt, wacht nog op antwoord.
Ik heb hem gekocht gekocht bij Saturn en zal na het lezen van bovenstaande revieuws zeker mee terug gaan...